Velfærd først og sund vækst

Erik Ahlmann

Byrådskandidat

Jeg ønsker "Velfærd først" og "Sund vækst" for hele Silkeborg kommune.

Velfærd og vækst

Vi skal som politikere altid har fokus på velfærden for børn, ældre og socialt udsatte. Det er vigtigt for mig at der er en balance mellem velfærd og vækst. Selvfølgelig kan spændende initiativer og projekter skabe ny vækst, men det må aldrig ske på bekostning af velfærden. Derfor er sund vækst også et vigtigt politisk pejle mærke for mig.

Fokus på HELE Silkeborg kommune

Vores kommune skal være en helhed, og vi må derfor sørge for at ingen føler sig forbigået og ingen området i kommunen bliver glemt. Vi skal have en infrastruktur, der binder hele kommunen sammen og understøtte lokale aktiviteter rundt om i kommunen. Vi skal alle sammen føle os som en del af fællesskabet lige meget, hvor vi bor i kommunen.

En kommune i økonomisk balance

For mig er det vigtigt også at have fokus på kommunens økonomiske forhold. Vi skal have en sund og gennemskuelig økonomi.

Om mig

Jeg er født, bor og lever i Alderslyst og derfor vil jeg have en særligt fokus på hvordan vi sammen kan udvikle dette område yderligere.

Min kone og jeg er plejeforældre, og med i "Knapsmindefonden", der støtter udsatte børn og plejefamilier.

Jeg er 58 år og arbejder til daglig som kunderådgiver i Arbejdernes Landsbank

200 kr rabat

på din næste ordre ...

Ja tak, send mig nyhedsbrevet!